Rozmowa ze Stephenem Dantonem z 2 Ton Studios o kinowej platformówce Unto The End na Nintendo Switch.
Rozmowa z japońskim deweloperem gier niezależnym GAME START, który obecnie tworzy grę o japońskim życiu na wsi.
Wywiad z Ryanem Brown z Super Rare Games o obecnej sytuacji w świecie gier i planach wydawniczych na przyszłość.
Rozmowa z Krzysztofem Malińskim i Rafałem Kemnitzem z Insane Code o ich pracach nad 80s Overdrive na Nintendo Switch.
Rozmowa z Markiem Czerniakiem z Atomic Wolf o nadchodzącej grze Liberated na Nintendo Switch.
Gdyby nie ich studio, to takie gry jak Butcher, Regalia, Beat Cop czy nadchodzące wielkimi krokami Ruiner nie trafiłyby na Nintendo Switch. O portowaniu gier na Switcha rozmawiam z Tomem Tomaszewskim, szefem Crunching Koalas.
Wkrótce na Nintendo Switch pojawi się druga część Hollow - polskiego survival horror w klimatach science-fiction. Czy Hollow 2 znacząco będzie się różnić od części pierwszej? Zapytałem o to samych twórców.
Rozmowa z Conradem Rosetem, założycielem Nomada Studio i pomysłodawcą gry.
28 listopada posiadacze Nintendo Switch będą mogli zagrać w grę, która jest hołdem dla zręcznościowych wyścigów lat 90-tych. Co o swojej produkcji mówią sami twórcy?
Rozmowa z Georgem Perkinsem z Super Rare Games